Laatste nachtje NL - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van David Panhuys - WaarBenJij.nu Laatste nachtje NL - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van David Panhuys - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje NL

Door: David1981

Blijf op de hoogte en volg David

13 Augustus 2014 | Nederland, Scheveningen

Nog één nachtje slapen en dan is het zover: Samen met m'n schatje op reis! Na maanden van plannen en voorbereiden kunnen we nu zeggen dat we er helemaal klaar voor zijn. Een reis die twee dromen samen brengt: de Trans Baikal Express, vanuit Moskouw 8931km met de trein door Siberië, Mongolië naar Beijing en twee maanden backpacken door Australië en Nieuw-Zeeland!
Benieuwd naar onze belevenissen? Via david1981.waarbenjij.nu zal ik iedereen op de hoogte houden middels foto's en verhalen.

Tips van al die wereldreizigers die ons voor gingen blijven natuurlijk altijd welkom ;-)

gr,

David

• 13 Augustus 2014 - 20:29

Sandra:

Onwijs gaaf!! Geniet, geniet en geniet! x San

• 13 Augustus 2014 - 21:40

Fred Vd Geest:

Wat 'n fantastisch vooruitzicht!
    Geniet er samen van en kom heelhuids terug.
    Ploppen we wat champy in december!
    Gr. Fred

David

Gek (op reizen), altijd al geweest! Verweg, dichtbij, drie dagen, drie maaanden, soms al vastgelegd maar liever alles ter plaatsen regelen! Lekker het avontuur tegemoed en je overgeven aan de lokale gebruiken. Ander eten, drinken, cultuur, dieren en natuur, elke keer weer een verrassing. Heerlijk!

Actief sinds 25 Juli 2014